Yenilikçi Öğrenme Projesi

Proje Özeti
Yenilikçi öğrenme yaklaşımı, eğitim ve öğretim süreçlerinde ulusal ve uluslararası düzeyde meydana gelen değişimleri dikkate alarak bilgiye erişimde yeni ve özgün yöntemlerin geliştirilmesini savunur. Bu yaklaşım, öğrenci odaklı olup farklı öğrenen ihtiyaçlarını gözetir, eğiticilerin gelişimine katkı sağlar, kurumlar arası iş birliğini teşvik eder ve dijitalleşmeyi sürecin ayrılmaz bir parçası olarak aktif şekilde kullanır. Ayrıca, sonuç yerine süreci merkeze alan bir bakış açısını benimser. Tarsus Üniversitesi de benimsemiş olduğu Eğitim Öğretim, Ar-Ge ve İnovasyon, Kalite Güvencesi gibi politikalar kapsamında, 2023-2024 eğitim öğretim güz dönemimden itibaren derslerde yenilikçi öğrenme ve öğretme, ölçme ve değerlendirme yöntem ve yaklaşımlarının kullanılmasını benimseyen bir sürecin parçası olmuştur. 


DÖNEM BAZLI SONUÇ RAPORLARI:

2024-2025 Güz Dönemi Yenilikçi Öğrenme Projesi Rapor
2023-2024  Bahar Dönemi Yenilikçi Öğrenme Projesi Rapor
2023-2024  Güz Dönemi Yenilikçi Öğrenme Projesi Rapor